Azimli – Kararlı – Profesyonel
Perakende Mağazalarına Özel Mağazacılık Çözümü
Kesintisiz ve Gerçek Zamanlı İletişim
POS360, merkez ve mağazalar arasında kesintisiz veri akışı sağlar. Stok güncellemeleri, fiyat değişiklikleri ve müşteri bilgileri gerçek zamanlı olarak senkronize edilir, böylece tüm mağazalarda güncel ve tutarlı bilgiye erişim sağlanır. Bu sayede, operasyonel süreçlerde hızlı kararlar alarak verimliliği artırabilirsiniz.
ERP, e-Fatura/e-Arşiv ve Farklı Ödeme Sistemleriyle Entegrasyon
POS360, işletmenizin kullandığı ERP sistemleriyle tam entegrasyon sağlar. Aynı zamanda, e-Fatura ve e-Arşiv sistemleri ile uyumlu çalışarak yasal gereklilikleri hızlı ve pratik bir şekilde yerine getirir. Farklı ödeme sistemleri ile entegrasyon sayesinde müşterilerinize çeşitli ödeme seçenekleri sunarak alışveriş deneyimlerini iyileştirin.
Mağaza Sahipleri ve Yöneticiler İçin Raporlama ve Takip
POS360, detaylı ve özelleştirilebilir raporlama seçenekleri ile mağaza sahiplerine ve yöneticilere derinlemesine analiz imkanı sunar. Satış trendleri, stok durumu, kârlılık analizi gibi önemli verileri anlık olarak takip edebilir, performansınızı değerlendirebilir ve stratejik kararlarınızı veri odaklı bir şekilde alabilirsiniz.
Azimli – Kararlı – Profesyonel
Mağazanızın Gücünü Artırmak İçin POS360’ı Tanıyın
Logo ve Netsis ile entegre çalışan POS360 çözümümüzle mağazacılık operasyonlarınızı daha verimli hale getiriyoruz. Stok yönetiminden satış raporlamaya kadar her aşamayı kolaylaştırarak iş süreçlerinizi optimize ediyor ve müşterilerinize en iyi hizmeti sunmanıza yardımcı oluyoruz. POS360 ile işinizi büyütmek için gerekli altyapıya sahip olun.
Kaliteli Hizmet İle Müşteri Memnuniyeti
POS360, iş süreçleri açısından kritik önemdeki ön muhasebe işlemlerinin yanı sıra arka ofis uygulamalarında da süreçleri kolaylaştırıyor. Logo Tiger ve Netsis ile tam entegrasyon çalışma yapısıyla anlık işlem yapan POS360, böylece hızlı ve kesintisiz hizmet imkanı sağlıyor. POS360 üzerinde oluşturulan müşteri veritabanındaki bilgiler Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulamaları için de değerli girdiler oluşturuyor. Bu bilgiler kullanılarak müşterilere özel teklifler, kampanyalar, hediye ve promosyon programları uygulanabiliyor. Bütün bu süreçte, Kişisel Verileri Koruma Kanunu’na (KVKK) uygun hareket ediliyor ve sistem mevzuat değişikliklerine göre düzenli olarak güncelleniyor.
Stok Durumu Kontrolü
POS360 ile güncel stok bilgilerine her an ulaşabiliyor. Mağazalar arasında yetkilendirme yapılarak diğer mağazalardaki stokların gözlemlenmesi sağlanabiliyor ve bu sayede ürün stokları ile ilgili müşterilere doğru yönlendirmeler yapılabiliyor. Stok transfer özelliği ile mağazalar arasında stok transferi yapılabiliyor ve takibi yürütülebiliyor. Aynı zamanda minimum stok seviyesi kontrol edilebiliyor; bu sayede etkin stok yönetimini gerçekleştirilerek mağazalardaki stok miktarına göre anlık satış stratejileri kurgulanabiliyor.
Güncel Ödeme ve Faturalama Sistemleri İle Uyumluluk
POS360, mobil ödeme ve kampanya sistemleri de dahil olmak üzere tüm güncel ödeme sistemleriyle entegre çalışabiliyor. Eklentilerle geliştirilebilen esnek yapısı sayesinde, yeni sistemlere de uyumlu hale getirilebiliyor. POS360 ile yapılan satış işlemlerinde sistem üzerinden sadece fiş ya da fatura değil, e-faturaları düzenlemek de mümkün oluyor. Logo e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-İrsaliye çözümleriyle tam entegre çalışan POS360 sayesinde e-Faturalar sistem üzerinden alınarak tüketiciye sunulduğunda, anlık olarak entegratöre de gönderilebiliyor. Aylık kasa işlemi raporları da yine entegratör üzerinden Gelir İdaresi Başkanlığına iletilebiliyor. POS360 ile ödeme ve faturalama süreçlerinin tüm evreleri tek noktadan, kolayca yönetilebiliyor.
Mağazacılık İşlemleri Üzerinde Kontrol
POS360, küçük ve orta ölçekli perakende şirketlerindeki satış işlemleri üzerinde kontrol imkanı sağlıyor. Her işlem anlık olarak görüntülenebiliyor, istendiği anda satış raporları alınabiliyor, ürün fiyatlarındaki değişiklikler ya da kampanyalar kolayca uygulanabiliyor. Yeni şube açılması durumunda, bu mağaza da sisteme anında eklenebiliyor.
Ön Muhasebe Sisteminde Güvenli Yönetim
POS360, sunduğu güçlü arka ofis uygulamalarıyla banka işlemleri, çek-senet takibi, fatura takibi, stok işlemleri gibi süreçleri tek noktadan takip etmeyi sağlıyor. Böylece ön ofis-arka ofis süreçler uyumlu bir şekilde çalışırken, işletmenin kârlılığını ve iş süreçlerinin verimliliğini de POS360 üzerinden takip etmek mümkün oluyor.
Mobil Ödeme İmkanı
POS360 ile satış işlemleri sadece kasalarda değil, B2B360 ile mağaza içinde farklı noktalarda gerçekleştirilebiliyor. Bu sayede müşteriler mağaza içerisinde özgürce alışveriş yaparken, kasa kuyrukları da azalıyor.
Perakendeye Özel Teknoloji
Perakende artık sadece ürün sergileyip satmak anlamına gelmiyor. Müşteri yönetimi, ön ofis-arka ofis uygulamalarının entegrasyonu, hızlı ve sorunsuz hizmet, müşteri memnuniyeti gibi alanlarda perakende şirketlerinin daha teknoloji odaklı hareket etmesi gerekiyor. İşte bu ihtiyaca yönelik olarak geliştirilen POS360, perakende mağazalarındaki ön ofis ve arka ofis işlemlerini gerçek-zamanlı yönetmeyi sağlıyor.
Winform Teknolojisiyle Gelen Hız
Winform tabanlı yapısıyla hiçbir yatırım gerektirmeden kolayca devreye alınan POS360 ile satış faturalarından iadelere, kampanyalardan fiyat yönetimine, stok kontrolünden müşteri kayıtlarına, satın almadan ödeme sistemlerine ve kampanya kurgularına kadar tüm süreçler hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirilebiliyor.
Farklı Uygulamalarla Sorunsuz Entegrasyon
POS360, üretilen verilerin değerini biliyor! Kusursuz bir perakende yönetim sistemi için bu verileri kurumsal kaynak planlama gibi çözümlerle, çeşitli ödeme ve kampanya sistemleriyle entegre ediyor. Böylece hem daha güçlü bir veri tabanı hem de tüm süreçlerin
etkin yönetimini sağlayacak bir ekosistem oluşturulabiliyor.